Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

joi, 17 iulie 2014

Ceea ce eu pronosticam acum mai bine de 5 ani, altii nu cred nici acum, in ceasul al 12-lea!


Prietenul George Serban cugeta, amar, pe un blog (11 martie 2009):
“Si uite asa, pe nesimtite, ne mai trezim cu pacostea pe cap inca cinci ani”
La care eu ii raspundeam :
«Domnule, mi-e imposibil sa cred ca dumneata nu intelegi, dar ma tem ca sint foarte multi in aceasta postura: pacostea, daca va fi, nu va fi doar pentru 5 ani. Pentru ca, dupa inca 5 ani de presedintie TB, ne vom trezi cu un prim-ministru de minunea lumii: Traian Basescu! Atunci sa te tii! »

Foarte multi o tin si acum, sau MAI ALES acum, langa :  Basescu nu mai are nicio miza. Basescu se retrage. Basescu nu mai conteaza. 
Sigur, unii spun asta de prosti ce sint. Altii, considerind prea evident ca sa mai merite sa treaca prin filtrul ratiunii. In fine, a treia categorie, fiindca tresa maninca si gura lor ceva !
Adica in timpul si din cauza serviciului ... de cafea !
Ei bine, Jeana nu e moarta ! Jeana sa transforma!
Ma tot chinui si nu stiu unde s-o incadrez pe Lucia Varga. Cum cine-i Lucia Varga ? E solutia catastrofala perfecta a PNL-ului de a inlocui monumentul de infantilism numit Cristina Pocora. E drept, noul purtator de cuvint al PNL-ului este, formal, Alina Gorghiu, o solutie suficient de rezonabila. Nu stiu, insa, cum se face ca pe la tocsoaie tot apare LV. Ca si in seara asta, la A3. Unde, ghinion, primeste o intrebare drept in moalele capului (parafrazez) : Si, daca iese presedinte candidatul PNL, ce faceti, doamna, il puneti pe basescu premier ?
De vreo 3 ori i s-a pus aceasta intrebare. Neam ! A zguduit-o din pom in gard. Ba ca ea, cind era mica, a avut piciorul in ghips, ba ca ce treaba are asta cu UNU MAI, ba ca rata impunge. Adica NICIUN raspuns. Daca e sa reproduc, cit de cit exact, zicea ca pe ei nu-i preocupa, acum, aceste probleme, ca vor sa fie bine pentru tara si de-astea.

Fratilor, e groasa ! Probabil ar fi putut spune « Dom’ne, inca nu s-a decis asta ». Daca era adevarat, ar fi fost o iesire excelenta. Dar daca, totusi, s-a decis ? Ce facem ?

2 comentarii:

luc spunea...

Vai, vai, dl Augustin...ai ajuns la vorba mea mai curand decat prevedeam.
Parca acum vreo 2 saptamani imi tineai lectii de conduita si cantai cu foc in corul celor care ma injurau pentru exact aceleasi pacate care ti se imputa tie acum, anume ca sustii chestii neconvenabile si nu interpretezi partitura oficiosului...si mai fluieri si in biserica pe deasupra...si nici nu te pleci pan'la pamant in fata nobilului locului.
Poate data viitoare cand te lasi purtat de valul multimii amorfe indignate aiurea,ai sa cantaresti mai atent pericolele.Pe mine ma amuza menajeria de Saint germain, spectacolul dat de fel de fel de filfizoni intelectuali, bigoti patentati si exaltati de tot felul, merita toata atentia.Acum, privind detasat de la loja, s-ar putea sa te amuze si pe tine.

Augustin Radescu spunea...

In general, am stomacul destul de bun. Mai ales cind e vorba de inamici!
Problema e ca acestui @csg i-am acordat credit, ceea ce nu mi se intimpla foarte des.
Am zis eu, in sinea mea: "Uite, dom'le, omul asta isi da seama ca e subiectiv, incearca sa se corecteze, isi da si o palma in oglinda ... Ce mai, jos cu clopu' in fata lui. Intelegi, am capatat un pic de incredere. La un moment dat i-am semnalat - cu argumente irefutabile si excesiv de civilizat - o greseala. Iti citez din memorie, aproximativ, ca sa vezi cit am fost de impaciuitor:
"Sint convins ca n-ai facut greseala asta din nestiinta; am o parere foarte buna despre felul in care stapinesti subiectul, probabil a fost din graba sau o simpla scapare". A inceput s-o dea pe dupa gutui. A adus in favoarea sa niste argumente prostesti, citind in diagonala un text ce trebuia citit la virgulita. I-am semnalat si virgulita, si-n loc sa-si dea o palma (in oglinda), ma ia pe mine la palme. Atunci, ... bine!
Lumea e mare, dar netul e infinit. Avem loc toti, pe undeva...

Trimiteți un comentariu