Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 26 februarie 2014

Esti o floare, esti un Chin, esti parfumul de venin

Antonescu a obtinut ce si-a propus. Deocamdata. O sa obtina si ce NU si-a propus, asa cum au patit toti cei care au crezut ca se poate face, cu Basescu Traian, un … deal reciproc avantajos. Macar daca ar fi fost … Dealul Mare!
Ca multi, foarte multi altii, am senzatia ca, in ultima vreme, Antonescu nu mai e … Antonescu. Haotic, confuz, pe alocuri grobian – in stil Basescu - , liberalul e din ce in ce mai departe de cel despre care imi spuneam, nu demult, in sinea mea: „asa un presedinte ne-ar trebui”
Dar ceea ce ma surprinde cel mai mult este frecventa tot mai mare a unor fracturi logice pe care, altadata, le-as fi crezut imposibile, la el. Iata un exemplu:
Ultima lui gaselnita, sa ceara demisia lui Ponta.
Fac abstractie de faptul ca, fireste, Basescu ar numi un alt premier, evident, din cercul cunoscut al slugilor sale ( daca nu i-o fi promis liberalului altceva) si ca, astfel, „multumita” lui, ne-am putea trezi cu Boc, Udrea sau alt „ceas rau” pe post de prim-ministru.
Ma opresc insa asupra demonstratiei lui, logice, a faptului ca Ponta, care a ajuns premier cocotat pe umerii liberalilor, ar fi obligat, moral, acum cind liberalii s-au retras, sa-si dea demisia.
E un pic de noima in ceea ce spune el, nimic de zis. Numai ca, surpriza!
Cineva n-are de lucru si-l intreaba daca are de gind, la rindul lui, sa-si dea demisia de la sefia Senatului. Si ce sa vezi? Aceleasi argumente de mai sus nu mai functioneaza. Demisia? Nici gind!
Intelegem ca, de fapt, pe liderul liberal l-a pus acolo chiar mama lui si ca ar fi ajuns sef al Senatului chiar si daca n-aveam Senat!
Ce demisie?! Ce onoare?! Ce liberalism?! Antonescu se tine de scaun SI CU DREAPTA, SI CU STINGA!

Tot mai acut am senzatia ca Basescu are, in el, ceva extrem de contagios, iar Antonescu n-a avut grija sa se spele, la momentul potrivit, pe miini. Sau macar pe dreapta! Unita!!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunt profund deceptionata de dl.Antonescu! Am crezut ca limbajul mitocanesc, bascalios, agresiv apartin doar "sefului statului". M-am inselat. Dl.Antonescu mi-a dovedit mie, votant anonim din marea masa a cetatenilor Romaniei, ca prioritatea dansului este interesul PNL, nu cel al "prostilor" ca mine, care nu am votat USL pentru PSD sau pentru PNL, ci pentru "dreptatea pana la capat". "Capatul" pentru dl.Antonescu a venit mult prea repede..... Strategii si tacticienii domniei sale au considerat ca a deschide un nou front de lupta (contra PSD) este un lucru pozitiv. Pentru cine? La noi, "victimele colaterale" s-a gandit cineva?

Augustin Radescu spunea...

Draga Anonim(a), trebuie sa te contrazic. Ai afirmat ca "prioritatea dansului este interesul PNL"! (cu referire la Chin Antonescu). Nici vorba! Ruperea USL-ului arunca PNL-ul intr-o bezna totala! Care este viitorul acestui partid? Cind va mai ajunge el la guvernare si, mai ales, in alianta cu cine? Cu PDL (Basescu)? Cu PMP (Basescu)? Cu PDL (Basescu)? Cu UDMR (cu care e rusinos pentru PSD sa se alieze)? Cu PC? Cu UNPR?
Nu, aceasta ruptura nu a fost in interesul PNL. Mai mult, nu a fost nici macar in interesul lui personal, desi el asa crede. Eu sint convins (desi nu am dovezi) ca i s-a promis presedintia, in schimbul ruperii USL-ului. Un gest de aventurier politic, pe care istoria il va taxa corespunzator.
Si eu am crezut in Chin Antonescu. Exista o postare de-a mea in care afirm ca il voi vota la presedintie cu toata familia mea!!
Bine ca n-am apucat.

Trimiteți un comentariu