Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 17 iulie 2013

Sa ne mai si rideam! Daca mai puteam...

Stiu, la sfirsit o sa ziceti ca nici macar nu-i de ris ! Mai ales in contextul dat.
Recent, o ruda de-a mea, persoana respectabila de altfel, a incercat un dublu flick cu triplu echer, in bucatarie. Rezultatul, pe masura asteptarilor : fractura dubla deschisa de tibie si peroneu. Trecind prin purgatoriul tuturor celor inevitabile in asemenea situatii, iata sosit momentul ca persoana respectiva sa inceapa recuperarea, dupa ce eu voi fi gasit pe internet aparatura necesara.
Dar mare ti-e Internetul, Doamne ! Utilajele cele mai speciale, dintre care am retinut doua, pentru voi:
1)    Cadru de mers pliabil (!) pentru copii cu 2 roti (!!)
Avind in vedere virsta respectabila a persoanei in cestiune, m-am decis sa nu achizitionez produsul, ca fiind inadecvat, desi m-am perpelit fo jumate de ceas sa-mi imaginez macar cum arata (din pacate, o imagine nu era atasata!)
2)    (aici sa va vad!) Elevator pentru bolnavi cu motor!! 
Nu m-am putut abtine sa cer o mica lamurire suplimentara : diesel ? Voi ce credeti ?
P.S. Oare nu cumva era mai corect "bolnavi cu motorul"? Intreb si eu, ca inginerul ...
P.S.2  Si tot la capitolul asta, dar din domeniul alimentar: am vazut intr-un galantar niste "brinza de capra maturata", probabil confirmarea proverbului geto-dac conform caruia capra batrina face brinza buna!

4 comentarii:

Matilda spunea...

Mare greşeală, prietene ! Eu aş fi cumpărat " copii pe 2 roţi" , că "bolnavi cu motor" s-au mai văzut... :)) .
Grea limba română !

Roxana Iordache spunea...

Chiar că nu-i de râs!

Treci peste agramatismele firmelor, sper că între timp i-ai găsit cadru! E obligatoriu pentru recuperare. Trebuie tenacitate, multă răbdare şi infinită susţinere din partea celor dragi.

Recuperare grabnică şi completă îi doresc. Ţie şi tuturor, sănătate continuă!

Augustin Radescu spunea...

Multumesc mult, Jane, sarutmina! Si tie si celor dragi, tot ce-i mai bun!
Evident, i-am luat rapid un cadru metalic, dar nu pentru bolnavi cu motor!!
Nu stiu cum o sa ma impac cu inclinatiile doamnei spre gimnastica artistica, dar asta-i alta poveste. La buna auzire!

mitzaabiciclista spunea...

Mai auzisem și eu din astea. Una a fost chiar haioasă : ”Gazdă. Închiriez doar bărbați”.

Dar când eram mici și mergeam cu autobuzul, mai ții minte? Mai ții minte că pe vremea aceea vânzătoarea de bilete avea loc la ușile din spate și că atunci când era aglomerație se trimiteau banii de bilet însoțiți de următoarea frază: ”Dați vă rog din mână-n mână, până-n fund la taxatoare!”

Trimiteți un comentariu