Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

luni, 19 noiembrie 2012

Violeaza-ma, Stefanescule, si nu ma mai respecta!*


In vremuri mai bune – Doamne, ce tinar eram – imi propusesem sa scriu citeva consideratii (si doar atit, fiindca subiectul este, pur si simplu, urias) despre viol. Mai exact, despre violul la romani!
N-am facut-o la timpul potrivit, eu am imbatrinit in mod accelerat si acum, de unde sa mai iau atita vlaga? Nu, nu pentru un viol, ci pentru scris …
Daca as fi facut-o atunci (scrisul, nu violul), m-as fi hazardat cu afirmatia ca, dupa parerea mea, situatia din Romania este, in aceasta privinta, terifianta.
Asta in ciuda statisticilor organelor (!), care ar fi de natura sa ne linisteasca.
Ceea ce scapa statisticilor sint cazurile de viol neraportate si care, dupa parerea mea, trec usor de 90% din numarul total de cazuri. Ca sa nu mai vorbim de numarul tentativelor, care ramin necunoscute in 999 la mie din situatii.
Pe cei care se grabesc sa ma catalogheze in fel si chip, ii intreb doar atit: stiti cite violuri au avut loc in Romania DOAR in luna iulie a anului curent? 7,4 milioane! Comparati cu numarul de plingeri inregistrate de organele statului si veti vedea intreaga grozavie a situatiei in care ne aflam!
Hai! Cine urmeaza?

* Mircea Eliade – Noaptea de sinziene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu