Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Alti actori, aceeasi piesa! (din ciclul "Sa-i prostim pe prosti")

Guvernul remaiat Bock, unde k tinde (a)simptomatic la nesfirsit, mai poate da cuiva, macar de doi bani vechi, speranta? Probabil ca da, citorva sute de mii de romani, care vor zice: fratilor, lasati-i un pic, sa-i vedem la treaba. Dati-le un ragaz, o „perioada de  gratie”, c-abia au venit. Poate or fi astia mai breji!

De fapt, Ostap Bender de Cotrocix exact asta vrea: un ragaz. Cind presiunea la cazane va creste la limita exploziei, va mai face o remaiere. Probabil, atunci ii va pune lui Boc coasa in mina si-l va trimite pe imas. Si iar va mai cere o perioada de gratie. Iar Boc, cu ea in mina, va cinta: „Coasa si cureaua lataaaa / Ce pusc-am avut odataaaaaa” E-adevarat, un pic pe nas …

Speranta marelui combinator  e ca pina atunci va mai face un imprumut. Ca, stiti cum e: cind stai pe sacul cu euroi, mai usor iti vin ideile

Desigur, Ostap asta, al nostru, ca si inaintasul sau, se cam joaca cu focul. Voturile pentru o eventuala suspendare au sporit, cu ocazia acestei remaieri. Si, probabil, vor continua in acelasi trend si in perioada urmatoare. 

Oare Ostap asta e un pic sinucigas, ori o avea vreun as in mineca? Am eu un gind, dar mai stau nitel …

4 comentarii:

Anonim spunea...

Sigur are mai multi asi :(

renata spunea...

Nu te-a sunat madam Mimi?
Eşti sigur că a plecat la Gomora? Ai înţeles bine? Nu cumva a zis Atlantida?
În definitiv, n-a lipsit decât o săptămână. O săptămână îţi ia să vizitezi Mall-ul...
Sper că n-a păţit nimic!

Augustin Radescu spunea...

Ba da, Renato, m-a sunat. Mi-a multumit ca am sarit sa-i reperez onoarea atacata miseleste. Era insa un pic dezamagita ca am fost singurul.
Mi-a confirmat ca e la Gomora, unde se simte minunat, ceea ce era de asteptat. Si eu am intrebat-o exact acelasi lucru : daca n-a patit ceva ... Mi-a zis ca nu, nimic. Adica, nimic rau !!

renata spunea...

Făcându-mă că nu înţeleg...
Transmite-i salutări şi gânduri bune!

Trimiteți un comentariu