Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 27 februarie 2010

Cel mai bun ... cititor !?

Tocmai s-a incheiat concursul celor mai bune bloguri pe 2009, al carui organizator, promotor, sponsor si animator principal a fost, ca si anul trecut, scriitoarea (proza si teatru) Lucia Verona. Nu au fost premiate doar bloguri; organizatorii, in marea lor generozitate, au "bagat in seama" si diferite categorii de bintuitori de bloguri. Iata cum, la categoria "cel mai bun cititor" (nu ma intrebati cum vine asta, ca nici dac-as sti, nu v-as spune), m-am trezit nominalizat si eu. Nominalizat, asta n-ar fi nimic; impreuna cu alti citiva, m-am trezit chiar premiat cu titlul de "cel mai bun cititor"! De-atunci, ma tot foiesc si ma framint: daca organizatorii s-ar fi prins la timp ca, in afara de faptul ca stiu sa citesc, eu stiu chiar si sa scriu, va dati seama ca i-as fi lasat fara premii?
Redevenind (nu pentru multa vreme!) serios, trebuie sa marturisesc sincer ca "bagarea mea in seama" ma onoreaza. Asa incit, nu pot decit sa multumesc organizatorilor, celor ce m-au nominalizat si, cu deosebire, celor care m-au votat; de asemenea, sa felicit invingatorii. Cum ar veni, onoare muncii!
 

Un comentariu:

Niko spunea...

Felicitări !!!
Eşti aşteptat la Lansare ;) :)
Sibilla

Trimiteți un comentariu