Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Mostenitorii se incaiera pe banii ramasi de la Dan Adamescu. Adica pe banii mei!

Cum, gata? Prin moartea mogulului, cazul s-a inchis? Case closed?
Banii lui Adamescu au devenit, dintr-odata, curati?
Statul roman nu mai are de spus nimic? Fondul de garantare a asiguratilor Astra doarme?
Am "cotizat" ani si ani de zile, eu si toata familia mea, intru propasirea Adamescului. Cind am fost afectat de un incendiu pentru care n-am avut alta vina decit ca m-am aflat in calea lui, am umblat pe la Astra aproape 3 ani de zile, ca sa-mi recuperez prejudiciul. N-am vazut un leu, ca sa nu mai vorbesc de felul in care am fost tratat.
E-adevarat, de o (mica) parte din bani mi se ofera, acum, circ! Pe care nu l-am cerut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu