Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

joi, 13 noiembrie 2014

Basesculeee, dau o bere, barosane!

Bre, ai facut o gramada foarte mare de nefacute, in astia zzzzzzzzzeeeeeecccccceeeeeeeeeee ani in care ne-ai purtat pe cele mai inalte culmi de progres, civilizatie si, bineinteles, bunastare, aspecte pe care le-am relevat, cum am putut, cu recunostinta oricum, in micile mele rinduri. Ai facut, insa, si un lucru bun in ast rastimp, si ar fi incorect sa nu adast, macar umpic, asupra acestui aspect.
Capitane, ai fost la inaltime in ziua aia in care au venit niste baieti la tine, propunindu-ti sa-l faci pe ăsta premier. Nu stiu daca esti constient cit bine ai facut Romaniei atunci cind i-ai trimis la plimbare, poate chiar ai crezut ca ne faci un rau!
Atunci, si noi am crezut acelasi lucru, si multa vreme n-am avut habar ca ne-a trecut pe la ureche ditamai glontu’ dum-dum.
Noroc ca l-a mincat in fund sa-si puna o palarie de 5 ori cit capul lui mare! Cum zice vorba aia: daca taceai, lumea ar fi suspectat ca esti prost! Asa, s-au linistit …
Si mai mult, ca sa vezi ca sint in ziua mea buna, mai dau o bere ca l-ai sustinut. Probabil tot ca sa ne faci un rau.

Eu cred ca o sa-ti iasa pe nas! Berea, bre!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi, Augustine, cât de ușor ne lăsăm prostiți? Atunci - cum ai zis tu? - habar n-aveam în câta glonțul ne repezeam, cu pieptul gol.
Dacă o fi fost o mișcare bine gândită de băsel? Dau cu neamțu de pereți acu, și data viitoare prostimea mi-l ciugule din palmă.
Jocul, dacă o fi fost premeditat, n-a ieșit, fiindcă nimeni n-a anticipat că neamțu e chiar așa de...
Mi-e teamă că nici cel mai inteligent și civilizat popor, cu viziune și înțelegere politică, n-ar alege un personaj total antipatic prin tarele sale aproape fizice (că, până la urmă, tăcerea asta seamănă a muțenie) și lipsa de expresie facială a autism), indiferent cât de promițător ar fi programul lui de guvernare, în cazul că ar avea unul...

renata

Augustin Radescu spunea...

Renato, sint dintre cei convinsi ca basescu e doar o mare baseala, a propos de inteligenta lui sclipitoare, de "animalul politic", de etc si bla bla bla! E doar un smecheras abil de port, care te priveste cu un ochi si cu alalalt iti apleaca portofelu'. In spatele lui sint insa neste baieti( sa traiti, dom' Maguleanu!) cu pregatire si neste laboratoare de cantitativa care te fac si pe tine, intreaga, din strung! Nu mai zic ca e si dominat de neste trebi (ii place gheatza, ii place viatza, ii place Nutza, ii place totu') care-l fac sa calce, mult mai des decit i-ar permite presupusa genialitate, in ceaune si ibrice, dindu-le fiori alora din backstage si sufleurului care, in mod sigur va da in oftiga! Iar scorul de aseara, am aceasta convingere, e facatura cu tighel.
Oricum, dixtractia abia incepe. Tine aproape ca baga pui!

Trimiteți un comentariu