Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

marți, 28 octombrie 2014

Autodenunt: sustin, financiar, campania elenei udrea!

Stati, stati, inca n-am innebunit: se duc o parte din banii mei, retinuti drept taxe si impozite, la Presedintie? Se duc! O sustine Presedintia, cu banii mei, pe elena udrea? Ei, nu va grabiti sa spuneti da. Presedintia, n-o sustine, dar impostorul ala de la Cotroceni, cu banii Presedintiei, da! Asadar, cu banii mei!

Cum, eu dau Presedintiei bani pentru a rezolva, in bune conditiuni, problemele pentru care e abilitata, prin lege, iar marinelu’ foloseste banii MEI in alte scopuri? Vezi bine ca da! Dar, nu cumva, asta se cheama deturnare de fonduri? Imi raspunde cineva?

Un comentariu:

Augustin Radescu spunea...

(Imi raspund eu insumi!)
Ba da, se cheama! Ei si ce?!

Trimiteți un comentariu