Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

luni, 13 mai 2013

Oprescu, tinta unui miting de protest!

Se pare ca saptamina viitoare, un grup feminist doreste sa organizeze un mars si apoi un miting de protest in fata Primariei Capitalei. Doua sint doleantele pe care vor sa le aduca, astfel, la cunostinta publicului larg, dar si a edilului capitalei: problema parcarilor si cea a locurilor de munca. Virginica Gurau, purtatoarea de cuvint a grupului mai-sus mentionat, a binevoit sa faca unele clarificari: „ Domnul doctor ar trebui sa inteleaga ca aceste doua chestiuni arzatoare se intrepatrunde ca ata si acul, ca broasca si cheia, ca capsele, ca …. stiti si dumneavoastra! Daca soferii n-are parcari, parcheaza care pe unde-apuca si pe unde nimereste. D-aia ne trezim ca sint multe strazi si stradute care, practic nu mai are trotuare, ca lea ocupat astia cu masinile. Si-acu ajung la a doua treaba, problema locurilor de munca: pai daca trotuare nu mai e, noi ce facem??” P.S. Se aude ca studentii se pregatesc sa organizeze un mars de sprijin si solidaritate! Asta da, spirit civic!  Cinste lor, cinste lor, cinste lor studentilor!

16 comentarii:

mitzaabiciclista spunea...

Vai de mine, deja mă pregăteam să casc de la prima frază. N-am avut eu norocul ăsta! Fiindcă era să cad din pat, de râs.

Augustin Radescu spunea...

Dar nu-i de ris! Aud ca vor veni toate cu capoate. Evident, englezesti!

mitzaabiciclista spunea...

Nu mai fiți așa!
Dacă apare o doamnă din asta și o să vă ia la rost? Am auzit că pot fi periculoase. Cică sunt purtătoare de arme albe: cratițe luate la ofertă la deschideri de supermarketuri, mopuri, tot la ofertă etc.
Pff, uite acum eu am fost rea

Augustin Radescu spunea...

Of! Intotdeauna cind am vrut sa scriu ceva amuzant, lumea a inceput sa plinga! Si acum, cind vorbesc serios, na poftim!

mitzaabiciclista spunea...

Mbine! O să mă uit doar la problemele de matematică.
Poate-mi aduc aminte de problemele din culegerile Liei Aramă ori Olivotto.

Augustin Radescu spunea...

Arama? Olivotto? Oo, tempora! Dar, scuza-mi indiscretia: din Petrica n-ai lucrat?

mitzaabiciclista spunea...

Ei parcă numai Petrica.
Când eram prin liceu am primit cadou, doamne ce vremuri!, Sinteze Liceum, erau vreo 3 cărţulii din astea de dacă le puneam una peste alta şi mă urcam pe ele, puteam să ajung şi la tavan :D
Am mai uitat numele autorilor, dar îmi aduc aminte de Gazeta Matematică şi de Ţiţeica, de profu de mate din liceu care ne dădea lucrări numai inopinant şi numai din Gazetă. Acum când îmi aduc aminte de el mă pufnesc lacrimile dar atunci ne făceam pe noi de frică dacă intra în clasă şi cu voce uşor ascuţită, dar răsunătoare începea ora exact în felul acesta:
Ce fac loazele? Bine? Au cules fragi? Au mieunat pe la ferestre? Mbine deci, ia! Gata cu distracţia!
Scoateţi o foaie de hârtie! Rândul 1, Rândul 2, SCRIŢI!!

Augustin Radescu spunea...

Mai erau Gheba, Stoka, mai grosute, asa...
Eu am intrebat de Petrica (Dumnezeu sa-l ierte!)pentru ca mi-a fost profesor, diriginte si prieten!

mitzaabiciclista spunea...

Ah, acuma că pomeniţi...încep să-mi mai aduc aminte. Am mai uitat din ei, nu că aş fi ţinut vreodată prea bine numele lor, chiar mă şi gândeam să nu dau pe alături.
Nu am avut norocul de profesori cu renume, dar cei care i-am avut au fost dăruiţi şi dedicaţi.
Îmi aduc aminte că prin anul IV de liceu, m-a văzut profu de mate că râdeam în bancă şi m-a scos pe uşă afară cu pedeapsa a 150!!! de integrale rezolvate până la ora viitoare. Asta se întâmpla într-o zi de luni şi ora viitoare urma să fie miercuri, chiar prima în orar.
Am îngheţat! Habar nu am când am dormit, habar nu am cum mi-am făcut celelalte lecţii, habar nu am cum am făcut, dar miercuri am apărut cu un caiet studenţesc plin, cap-coadă, luasem la rând toate integralele din toate cărţile, avute sau împrumutate de nici eu nu le mai ştiam care de pe unde sunt.
Şi ce credeţi! Fiind prima oră, nah, am întârziat vreo 5 minute, dar am îndrăznit să intru în clasă fiindcă avusesem tema naibii şi era mai crunt dacă NU apăream cu ea.
Şi cum intru eu, cu ochii umflaţi de nesomn dar triumfătoare că reuşisem să îi arăt profului cât de grozavă sunt, îl văd că apucă caietul, îl frunzăreşte rapid şi zice:
-Şi dintr-atât mi-ai întârziat? Ieşi! Eşti absentă azi.
Este adevărat că mi-a încheiat media 9 (10 luau doar olimpicii) dar un 9 la el, era biletul de intrare pentru orice universitate

Augustin Radescu spunea...

Azi nu mai rezolva integrale, nici macar integrame! Ptiu, am plecat de la capot anglais si uite unde-am ajuns! Bag sama ca pamintul e al dracu' de rotund!

mitzaabiciclista spunea...

V-ați supărat că am ieșit din topic?
Sper că nu :)

Augustin Radescu spunea...

Pai daca ne suparam din nimica toata, unde ajungem?

mitzaabiciclista spunea...

Pe când un articol nou, să am și eu de sufletul cui mă lua? :D

Augustin Radescu spunea...

Eh, gasesti tu, n-am emotii! Eu scriu pe principiul "decit mult si fara rost, mai bine putin si prost!"

mitzaabiciclista spunea...

N-am eu inima asta să mă iau de toată lumea care scrie.
Mă iau numai de cei care îmi plac cum scriu :D

Augustin Radescu spunea...

Asa-mi place sa fii: aspra, dar ... severa!!

Trimiteți un comentariu