Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 17 martie 2012

In vremuri de criza …

… fiecare incearca sa supravietuiasca asa cum poate. Si, cum reclama e sufletul comertului, se fac cele mai ispititoare oferte, cu o debordanta imaginatie.

Iata una dintre ele, cu o gaselnita imposibil de egalat:

„In farmacia noastra aveti o reducere de minim 10% la orice reteta compensata sau gratuita!”

Tu poti sa-i rezisti?

P.S. Nu pot sa dau numele farmaciei decit daca ma contacteaza pentru un deal publicitar. Pe criza asta, nu trebuie sa maninca si gura mea o felie de cozonac?

7 comentarii:

Anonim spunea...

Am văzut şi eu reclama asta...
Ideea e că "gratuitele" costă ceva bani. Uneori mulţi.
Pe mine mă miră cum rezolvă casa de marcat problema, că în programul de reţete preţul e bătut în cuie. Iese bonu' de 10 lei şi tu plăteşti numa' nouă? Şi seara ce faci cu diferenţa în minus?
Îţi dă ceva de leul ăla? O pastiluţă? O păpuşică?
Ceva se întâmplă, că nu poa' să mintă reclama în asemenea hal!

Augustin Radescu spunea...

Macar teoretic, ar trebui sa existe si "gratuite" care sa coste zero lei. Si cind te ia ghiolbanu' de gilci, "nene, da' reductia de 10% unde-i?", ce-i spui?
Cert e ca ar fi timpul sa invete si bizonu' ca nimic din ce-i gratis nu-i degeaba. Si cele mai scumpe sint zaharul si uleiul, gratuite, la punga portocalie!

Augustin Radescu spunea...

P.S. Anonim, anonim, sint de acord, da' macar semneaza-te, sa stiu si eu cu cine ma-njur! Ori cui ii raspund si poate nu merita!

Anonim spunea...

Nu inteleg nimic ... pai daca sunt gratuite nu inseamna ca nu costa nimic? si daca nu costa nimic ce reducere imi face?! ... te pomenesti ca imi da niste bani pentru ca ma duc cu reteta gratuita la farmacia aia :) :) :)
Theodora

Augustin Radescu spunea...

Nu stiu, Theo, ca daca stiam nu intrebam. Poate ca-ti dau cu 10% mai putine medicamente! N-ar insemna ca ti-a redus reteta?? O fi vreo farmacie porto!

Anonim spunea...

Bre, io ieream anonimu! Nu ştiam că că acu tre să te semnezi jos. Că mă autentificasem. Da văz că nu se mai ţine cont de cont...
În fine!
...şi zi aşa: poate nu merită să-mi răspunzi! :))
renata

Augustin Radescu spunea...

Pai zic, Renato! Draga! Au poate tu chiar nu crezi ca eu tot mai astept sa-mi raspunzi la postarea mea din data ... ora ... ? Pai afla ca eu cind glumesc vorbesc serios!

Trimiteți un comentariu