Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

joi, 24 februarie 2011

O mina de ajutor, se poate?


De-a lungul timpului, mai multi prieteni, neprieteni, colegi, vecini, tovarasi, frati, dusmani, veri, nasi, fini sau cumnati au incercat sa posteze pe blogul meu si mai bune, si mai rele, si de mama, si de tata. SI N-AU REUSIT!
Sint si unii care au putut posta, pina la un moment dat, apoi ceva s-a intimplat si jucaria n-a mai mers …
Ori, de-aia ai blog, ca sa dialoghezi cu ailalti, nu sa vorbesti singur si sa ai, intotdeauna, dreptate! Drept pentru care, cu micile mele puteri, adica minutele-astea doua (puteam si cu picioarele, da’ n-am vrut!), am facut niste sapaturi IT in speranta remedierii problemei de mai sus. Si fiindca asa m-a invatat pe mine tovarasa la aritmetica, adica sa fac proba, va adresez rugamintea sa postati ceva, orice (ei, nu chiar orice, de mama n-as vrea!) sa vaz eu cum / daca se invirte jucaria.  
Daca, nici acum, cineva nu reuseste sa posteze, il rog sa-mi comunice asta, eventual cu citeva precizari, la augustin.radescu@yahoo.com
VA MULTUMESC!

8 comentarii:

nicole spunea...

este superb! :)
(ariciul ;), )

Matilda spunea...

Domnule, cînd eram numai ochi şi urechi la conferinţa de presă a cotroceanului, vii cu întrebarea asta incitantă !
Dar, iată, răspund : se-nvîrteee....

Anonim spunea...

Eu am reusit sa postez de fiecare data.

mos alecu spunea...

Spre sfirsitul 'incarcarii' blogului apare mesaj : "WARNING : Unresponsive script . A script on this page may be bussy , or it may have stopped responding . You can stop this script now , or you can continue to see if the script will complete .
Script : Chrome://tavgp/content/libs/include.ys 5372 " Optiuni : "Continue" si "Stop script"
Cu oricare optiune ... merge mai departe ... altfel nu termina 'incarcarea' ...
Nu stiu ce inseamna atentionarea (daca este din cauza calculatorului sau din alte cauze)... dar , fara actionarea vreunuia dintre 'butoane' ne se poate 'intra'...

Lucia Verona spunea...

Pare OK.

renata spunea...

Ai mai progresat, dar tot îmi trebuie 5 minute să se încarce pagina.
Vezi cu ariciu', cum ziceam!

Ifim spunea...

Miauuu! De probă, să văd dacă funcţionează!:)

Popateapa spunea...

Ce se intampla domnule, v-ati suparat? Pacat! Treceti pe wordpress si va fi mai multa audienta. si eu am inceput cu blogspot dar am trecut pe wordpress. O zi satisfacatoare!

Trimiteți un comentariu