Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

miercuri, 15 decembrie 2010

Cuvintul de ordine: COAGULARE!

Imi este din ce in ce mai clar: asteptind cuminti alegerile din 2012, partidele din actuala opozitie, PSD, PNL si PC vor avea o surpriza extrem de neplacuta: perpetuarea, sine die, a puterii portocalii. Nici nu vreau sa ma gindesc ce va insemna asta pentru cetateanul simplu, angajat bugetar sau in privat. Evident, cu atit mai dramatic va fi pentru categoriile cele mai expuse: someri, pensionari, tineri.

Si totusi, atita vreme cit fortele democratice nu se vor coagula intr-o ALIANTA PENTRU DEMOCRATIE, nimic nu va determina parlamentari ai actualei puteri sa vina cu picioarele pe pamint. E nevoie de un semnal pe cit de puternic, pe atit de limpede si IMEDIAT ca singura solutie pentru Romania este intoarcerea definitiva la o democratie autentica. Iar acest semnal nu poate fi dat decit de o alianta PREELECTORALA, inregistrata la tribunal, al carei scop primordial si imediat sa fie bararea accesului celor ce astazi alcatuiesc arcul puterii, catre un nou mandat.

Cum se poate realiza asta? Simplu: prin prezentarea si sustinerea unanima a unui candidat unic al Aliantei (a candidatului celui mai bine plasat), care sa invinga, in disputa electorala, orice candidat portocaliu.

Am convingerea ca totul ar decurge ca-n unele arte martiale orientale:  adversarul cade inainte de a fi lovit!

4 comentarii:

madalina ionescu spunea...

Alegeri? Pe criza asta? Asta e agenda mogulilor. OUG de amânare a alegerilor până la...pâna la intrarea în euro zone. Ori sine die, că tot aia e.

Augustin Radescu spunea...

Am spus eu alegeri?? Eu am spus ca adversarul cade FARA SA FIE LOVIT. Am certitudinea ca, in fata perspectivei unor alegeri lipsite de orizont, se vor gasi destui parlamentari care sa ... reconsidere!

Anonim spunea...

Sunt pentru coagulare.

Augustin Radescu spunea...

Theo, important e sa fie ei! Dar cum ii convingem?!

Trimiteți un comentariu