Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

vineri, 5 noiembrie 2010

Adio, MAESTRE!

Cica e un lucru urit, sa te autocitezi. Ei bine, tocmai ma apuc  s-o fac!

Am scris si postat, in 02 martie a.c. un text (http://augustinradescu.blogspot.com/2010/03/sub-povara-ireparabilului.html) pe care am simtit dorinta irepresibila de a-l reciti acum, cind ADRIAN PAUNESCU nu mai e printre noi, si va invit si pe voi sa-l (re)cititi. Vestea proasta e ca tot ce simteam nevoia sa spun acum, am spus atunci. Asa ca acum as mai adauga doar atit:

MAESTRE, ITI MULTUMESC! Odihneste-te in pace!

7 comentarii:

Anonim spunea...

RESPECT !!

renata spunea...

O grămadă de imbecili care excelează doar prin îngustimea spiritului şi meschinărie au devenit peste noapte critici literari şi analişti ai caracterului poetului...
Ca şi cum ai putea vorbi despre un artist, apreciind că a fost un mare artist, fiindcă era bun gospodar, gătea, deretica, venea devreme acasă...

Augustin Radescu spunea...

Numai ca el nu e criticat doar pentru ca purta (sau nu!) ghete rosii! Aflu azi ca a scris pentru prosti!
"Oameni nu foarte familiarizaţi cu poezia au fremătat la versurile lui"

Anonim spunea...

Am crescut cu melodiile de la Cenaclul Flacara si deci cu poeziile lui Adrian Paunescu.

Augustin Radescu spunea...

Theo, stii care-i culmea? Mai mult poate decit prin poeziile lui, m-a cistigat prin faptul ca era aproape singurul care "iesea din rind", care avea curajul sa critice, sa protesteze! Si-acum e criticat de cei care atunci taceau sau, mai rau, lingeau si pupau. "Viata noastra unde e? Viata noastra ce-ati facut cu ea?" Oare cine punea aceste intrebari, Tismaneanu? "Lumea-i plina de prosti, si de doctori docenti!", "Nimica nu se face-n pozitie de drepti!" si cite si mai cite... cine spunea toate astea, anticomunistii astia facuti la apelul bocancilor? Mi-e sila!!
De la malul marii pina la Babele si Omul auzeai cintecele Cenaclului, pe care le stiau si le iubeau toti tinerii. Cine va mai genera un asemenea fenomen? Din pacate, nimeni!
Sintem mai saraci, sintem mai singuri, sintem mai goi!

Anonim spunea...

Te rog frumos Augustin, Tismaneanu este "prietenul meu din copilarie" :) :) :)
Te astept pe la mine.... am scris despre moratoriul ala pe care il cere Basescu... moratoriu a zis sau crematoriu? :(

Augustin Radescu spunea...

Bine, Theo, daca-i prietenul tau, atunci sa-l rupi sanatoasa.(Parca asa se ureaza, nu?)Eu doar am intrebat ...

Trimiteți un comentariu