Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

sâmbătă, 28 august 2010

Pacea de la Versatilles

Stimata doamna Renata,

E usor sa stingi un conflict care n-are simbure.

Eu personala am inteles si mi-e clar ca dumneavoastra nu ma contestati existential, iar indoielile dvs. erau numa dubitationale. Si mai bag seama ca sinteti om de omenie, cu care se poate discuta. E si normal, daca stati la bloc, ca si mine, ca si domn Augustin.  Ca daca stam toti la bloc, se cheama ca sintem blocări, nu-i asa ?  Si daca noi, blocării, nu ne-ntelegem intre noi, pai cine sa ne mai inteleaga ? Basescu, care nu se mai intelege nici pe el ?

Apoi, ma bucur s-aud ca va place muzichia, c-asa cunosti omul cu suflet bogat. Sigur, arănbi-ul chiar nu-i de lepadat, da io dupa tango sint moarta. Si nu doar sa-l ascult, ca daca nu pot sa-l si dansez, parca m-ai legat de miini si de picioare si-mi dai cu niste friptane de-alea, in singe, pe la nas !. 

Mai ales cind aud d-alea argentiniene, care te fac sa te simti ca un piriu de munte : ducindu-te la vale din bolovan in bolovan, rotindu-te la stinga, rotindu-te la dreapta, pina te transformi intr-o bulboana nebuna ce se invirte ametitor si uiti pina si teorema lui Pitagora generalizata sau principiul Le Chatelier-Brown!  C-am uitat sa va spui ca am facut si scoala de dans si maniere elegante ; asa era pe vremea mea, pastele lor de comunisti, care mai invatai una alta, nu ca astia de-acuma, generatia de teflon, ca nu se lipeste nimic de ei. Decit, poate, etnobotanica asta, care, cu siguranta, dumneavoastra stiti mai multe decit mine.

Asa incit, doamna, eu consider conflictul stins si ingropat, ca si-asa i-am confixat blogu lu vecinu in scopuri personalizate si-i o treaba care nu prea se face. Ca el, saracu, se simte si  nu poa sa-mi zica de la obraz. Ca obrazul lui, cit e el de barbos ... da nu mai zic, sa nu se reiasa ca dau cu laudele-n el doar asa, ca mi-e vecin.

Da ma jur c-o sa va citesc si mai abitir ca pina acu, ca mor de curioasa cu Negrescu asta de la 2, care presimt o coincidenta de potriveala cu Vasileasca, ceva de speriat. Asa ca, doamna Renata, s-auzim numa de bine ! Si va pup !      madam Mimi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu