Ba mirlane, poporul roman, daca te-a votat, te-a votat presedinte, ba, nu imparat!!! Mincinooooosuuuleee!

Tineti minte 3rei cuvinte:

CAPRA VECINULUI MOARE, DAR NU SE PREDA!!

marți, 20 iulie 2010

Da, mai avem !

"Da, mai avem cate ceva prin tara,

Ceva Carpati, si-o apa tutelara,

si rauri ce nu vor sa curga-afara."

Si mai avem, mi-as permite sa adaug, poeti! Poeti pe care, nu stiu de ce, ne-am obisnuit sa-i asteptam sa treaca in nefiinta, pentru a ni-i reaminti!

M-am saturat sa tot aud chestii de genul : « azi se implinesc 5 ani de cind ... »

De-aceea, va propun o abordare noua : « azi se implinesc 5 ani pina cind maestrul Adrian Paunescu va implini 72 de ani ! »

La multi ani, maestre ! Sanatate, putere de munca si bucurii !

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ce simplu mi-ai fi, dacă nu te-aş ubi

Altceva nu-i nimic
Şi mereu mă complic
Şi ce simplu mi-ar fi,
Dacă nu te-aş iubi.

Dacă m-aş lua după pretexte,
dacă-aş trage unde e uşor,
nici nu trebuia s-aud de tine
şi-mi era mai de folos să mor.

M-am băgat de bună voie slugă,
dragostei morale ce ţi-o port,
dar pricep că mi-ar fi fost rentabil
să privesc destinul ca pe-un sport.

Nu-i o simplă încăpăţânare,
pentru un ambiţios pariu,
dar aleg o cale complicată,
tocmai din motivul că sunt viu.

Eu detest relaţia burgheză,
decorată circumstanţial,
mă închin la legile naturii
şi salut iubirea, ca scandal.

Mama ei de viaţă prefacută,
tatăl ei de soartă la mezat,
te iubesc în felul unui trăznet,
te prefer aşa cum s-a-ntâmplat.

Greu îmi e şi greu îţi e şi ţie
cu acest fel de a trăi al meu,
totuşi, vreau să ştii că, din pacate,
dragostea e o dificultate,
fără care-ar fi cu mult mai greu.

31 decembrie 1996 - 1 ianuarie 1997
Bucureşti

La Mulţi Ani, Maestrului !

Trimiteți un comentariu